Voňavá lékárna                    Anna Ruheová

09.01.2021

Hodnocení ★★★★★ 

Tuhle tu knihu jsem poprvé viděla v knihkupectví. Napoprvé jsem si ji nekoupila, jenomže obálka knihy mi tak strašně dlouho ležela v hlavě. Furt jsem přemítala, hledala  recenze a nakonec jsem si do daného knihkupectví došla a zakoupila ji. Ač na první pohled vypadá jako dětská, tak mě strašně zaujala.  Příběh této knihy, který má v sobě něco co by každý z nás chtěl najít. Kdo z nás by si takovýto lektvar nepřál najít a občas ho použít. Kniha sama o sobě má strašně hezký podtext, který ukazuje chyby i pozitiva celé této věci. Tato kniha mě dostala do pocitů, kdy jsem nemohla přestat číst a strašně jsem se chtěla dozvědět jak to skončí. Vzhledem ke konci mi došlo, že kniha nejspíš bude mít i další pokračování, což se mi po dohledávání také potvrdilo. Na  to pokračování se hrozně moc těším, doufám že bude stejně dobré jako toto vydání. Jestli bude tak skvěle napsaná další kniha jako tato kniha tak to bude úplně skvělé.Tak doufám že nebude zklamaní jako u jiných sérii, kdy bývá dobré jen první vydání a další stojí za prd. takže Určitě doporučuji si tuhle tu knihu koupit a přečíst si její příběh. 
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky