Strážci země  Tomáš Crlík

01.06.2020

Hodnocení:✴️✴️✴️✴️✴️

Tohle byla jedna z těch knih, které jsem si nechystala koupit ale mému příteli se hodně líbil obal, tak mě ukecal ke koupi. Obvykle nečtu knížky od českých spisovatelů a myslím si že to je chyba, protože tahle knížka je opravdu pěkná. Podle názvu jsem si nejdřív myslela že to bude jako takový novodobý Greenpeace ale není to tak. Jedná se o velmi zajímavý příběh, který se odehrává v lese. Hrají v něm hlavní roli Strážci kteří hlídají Lesy a příběh je tak moc zajímavý že se hrozně těším až si přečtu další knihu kterou doufám vydá spisovatel již brzy. Protože příběh mě fakt zaujal, knížku jsem měla přečtenou během jednoho odpoledne a byla jsem vážně nadšená. Takže pokud váháte o koupi určitě , stojí zato tu knížku zkusit a myslím si že by se Vám mohla vážně líbit. 
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky