Série Percy Jackson Rick Riordan

20.05.2020

Hodnocení:✴️✴️✴️✴️✴️

Tak tuhle sérii jsem prosím pěkně chtěla už minimálně 2 roky a na Vánoce se mi konečně poštěstilo. Nakonec mi trvalo asi tři měsíce než jsem se odhodlala začít číst. Původně jsem si myslela že přečtu jeden díl a konec, nakonec jsem stáhla všechny díly Asi za měsíc. Byla jsem z toho hrozně nadšená protože, ve filmu v těch 5 dílů není skoro nic je to  úplně zkrácene, takze strašně moc věcí chybí. Příběh je o Percy Jacksonovi, který je polobůh a snaží se chránit tábor polobohů v době kdy se má k povstání nejhorší Titan jménem Kronos. Knihy je pro mladistvé Ale mně se taky hrozně líbily a určitě si koupím Druhou sérii, která se jmenuje Bohové Olympu. Takže pokud jste taky jedni z těch, kterým nevadí žánr knihy, tak určitě doporučuji přečíst protože je to skvělé počtení.  

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky