Řbitov zviřátek Stephen King

02.06.2020

Hodnocení:✴️✴️✴️✴️✴️

Tohle byla moje úplně první kniha od Kinga a jsem naprosto spokojená. Myslím si že jako první kniha velmi uspěla, myslela jsem si vždycky že knihy od Kinga bývají velmi složité na čtení ale tahle mi přišla celkem jednoduchá. Příběh je vlastně skoro stejný jako FILM. Jedná se o rodinu, která se přestěhuje na vesnici, kde za barákem mají hřbitov a na tom hřbitově jsou zvířata. Časem rodina zjistí že les je jakoby prokletý a v tu chvíli se začne odehrávat celý příběh, kterej je chvilkami opravdu děsivý. Občas mi to přijde že některé části knihy jsou až šílené. Knížka zkončí celkem zajímavě, což mě hodně překvapilo.Určitě doporučuji každému kdo má rád horory, sci-fi nebo thrillery aby si nějakou knížku od Kinga určitě přečetl, protože si myslím že je to opravdu perfektní spisovatel, který dává příběhu tu správnou šťávu.
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky