Outsider Stephen King

02.02.2020

Hodnocení:✴️✴️✴️✴️

Tak Tohle byl můj již druhý King, kterého jsem obdržela k svátku a dlouho jsem se chystala tuhle knihu koupit. Dlouho jsem odkládala nákup této knihy a vždycky jsem si koupila jinou knížku, tak to za mě zařídil někdo jiný. Knížka je celkem zajímavá, je o vraždách, které se udály ve více městech ale okolnosti k nim jsou tak trochu zvláštní. Šerif, který je v hlavní roli, to celé vyšetřuje a přichází na to že některé věci trošku nesouvisí, snaží se tomu přijít na kloub ale celé se to zamotá. Přijdou na strašné věci a rozluštění celé té série vražd je hrozně zvláštní. Vrah není tak úplně člověk, což dodává knize tajemno. Myslím si že příběh je celkem poutavý a hodně dramatický ale není úplně špatný. U mě to zanechalo takovej ten kousek,, co když něco takového může být doopravdy ''. Takže si myslím že určitě hromadě z vás by se ta knížka mohla líbit, je sice trošku delší ale pro knihomoly to nebývá problém, takže určitě zakupte, přečtěte a budu ráda i za vaše recenze který mi třeba pošlete do mailu o tom jak se knížka líbila vám. 
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky