Cesta kolem světa za 80 dní                                    Jules Verne

01.01.2020
Hodnocení:★★

,tahle kniha mě zaujala již dávno, už jen proto že jsem si říkala že od Verna by si každý měl přečíst alespoň jednu knihu. knížku není až tak jednoduché číst, kousky jsem se velmi nudila a příběh mě zaujal jen občasně, proto dávám pouze dvě hvězdičky. Příběh si myslím že každý zná, určitě jste viděli filmové zpracování. Jedná se o  Muže který se se svým sluhou vydá na cestu kolem světa a to vše chce stihnout za 80 dní. Cestou ho potká pár neočekávaných příhod, které si myslím že byly i zajímavé a zrovna ty části mě i zaujaly.  Osobně si myslím že každý by si měl přečíst jakoukoliv knihu od Verna a určitě není špatný znát jeho knihy, ale nevím jestli se někdy uchýlím k tomu otevřít nějakou další knihu od něho. Určitě tu máme hodně knihomolů kterým je jeho knihy budou líbit. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky