Duchové rodiny Folcroftů  Darcy Coates

09.01.2021

Hodnocení ★★★★★ 

Tak tohle byla moje dlouho očekávaná kniha, na kterou jsem čekala s velkým nadšením.Proč? Protože tahle spisovatelka mě nadchla už u svojí první knihy,  nakonec i u všech ostatních. Tato kniha byla nad moje očekávání, byla ještě lepší než jsem vůbec počítala. A její příběh? Jako vždy byl tak hrozně napínavý že kniha nešla přestat číst. Celkem se mi líbí jaký námět Darcy používá, protože její knihy vždycky začínají tím, že někdo potřebuje pomoc a tu  pomoct také nenajde. V tom začíná celý její příběh a jako vždy konec byl úplně skvělí, ale ten vám prozrazovat nebudu. Určitě bych doporučila si přečíst nejen tuto knihu ale i knihy které byly vydány přední od této spisovatelky. Jak už jsem zjistila tak už se čeká na vydání její další knihy, tak doufám že i ta bude jako další v mé knihovně a celé této sérii knih. 
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky