Tajemství sídla Craven Manor                                 Darcy Coates

25.05.2020

Hodnocení:★★★★★

 
Od této knihy jsem čekala to,co od předešlé knihy této autorky. Stejně jako v minulé knize autorka už ze začátku dokáže zaujmout. příběh je  o klukovy jménem Daniel, který začne pracovat v sídle Craven Manor. Přesto že dum vypadá zpustle a opuštěně,tak je to jen klamné zdání. Chvílemi jsem se už ohlížela a měla husí kůži,protože jsem se do knihy položila tak že jsem nepoznala realitu od příběhu.V knize to začíná zlehka a  uprostřed vypukne nejlepší děj této knihy. Vůbec jsem nedokázala se odtrhnout je to opravdu tak skvěle napsané. Kdo má rád tajemno a duchy tak si přijde na své, takže vám velmi Doporučuji abyste si tuto knihu také přečetli protože to opravdu stojí za to.
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky