Duch domu Ashburnů   Darcy Coates

28.02.2020

Hodnocení: ★★★★★ 

Všichni na tuto knihu psali samé kladné recenze,tak jsem se ji rozhodla koupit.

Už začátek knihy mě hrozně zaujal,děj začíná již s první stranou, takže už v tu chvíli je problém se od knihy odprostit.

Zaujalo mě jak tato spisovatelka píše, chvílemi čtete nějakou obyčejnou knihu a za chvílí se ohlížíte a nevíte jestli za vámi někdo nebo něco není.

Nikdy jsem tento žánr knih nečetla takže toto byla moje premiéra a nelituji,protože tahle kniha má prostě říz.

děj je o dívce co zdědí dům a i když si mysli že je to obyčejná zřícenina tak se velmi plete. okolí domu je jak prokleté. V noci se dějí divné věci a časem i objevují. Začátečnická chyba ,,nechoď tam!!!´´ dělají to ve filmech a tak i v knize já bych tak odvážná nebyla. :D


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky